دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ - ساعت ۹:۳۶

مجتمع صنعتی اسفراین، پیشتاز در بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی کرمان از ۲۳ لغایت ۲۶ خردادماه جاری حضور یافت و آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه تأمین، ساخت و بومی‌سازی قطعات استراتژیک صنایع زیرساخت کشور و صنایع معدن را در معرض دید و اطلاع کارشناسان و فعالان این صنعت قرارداد.
مجتمع صنعتی اسفراین، پیشتاز در بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین، در شرایط کنونی، بومی‌سازی قطعات استراتژیک صنایع زیرساختی کشور، محور اصلی توسعه پایدار در اقتصاد کشور است؛ ازاین‌رو مجتمع صنعتی اسفراین با افتخار اعلام می‌دارد در این مجتمع، توانایی ساخت و بومی‌سازی قطعات استراتژیک صنعت معدن در بالاترین سطح کیفی وجود دارد و این مجتمع با بهره‌مندی از تجهیزات منحصربه‌فرد و توانمندی‌های ویژه، تولید قطعات و مقاطع استراتژیک شرکت‌های معظم معدنی کشور را برعهده دارد.

بومی‌سازی ساخت قطعه استراتژیک تایر شافت HPGR با کمک دانش فنی کارشناسان داخلی مجتمع صنعتی اسفراین و تجهیزات منحصربه‌فرد این مجتمع جهت صنایع معدنی قدم بزرگی در راه جلوگیری از واردات این محصول و رفع محدودیت‌های قطعات یدکی صنایع خاص بوده و توانسته است تأییدیه‌های عملکرد بالاتر این محصول را نسبت به نمونه‌های خارجی از مصرف‌کنندگان دریافت کند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت معدن کرمان، مهندس ارغائی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین و معاونین این مجموعه صنعتی از شرکت مس سرچشمه بازدید کرده و طی جلسات متعدد، آمادگی خود را جهت همکاری‌های دوجانبه در راستای بومی‌سازی قطعات یدکی موردنیاز تجهیزات آن شرکت اعلام داشتند.

مجتمع صنعتی اسفراین با اتخاذ استراتژی دانش‌محوری و خدمت گرایی سعی کرده است در تأمین قطعات یدکی بخش‌های مختلف حوزه‌های صنعت رسالت خود را انجام دهد و در راستای توسعه بازار خود جلساتی با کارشناسان فنی شرکت فولاد مبارکه انجام شد و در اولویت قراردادن ساخت قطعات یدکی تجهیزات شرکت فولاد مبارکه از دیگر برنامه‌های تیم ارشد مدیریتی شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در نمایشگاه صنعت معدن کرمان بود.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی از ۲۳ لغایت ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در کرمان به‌عنوان قطب صنایع ذخایر معدنی ایران در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع، با حضور ۹۸ شرکت و فعالان صنعتی و معدنی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک