دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ساعت ۲۳:۰
رئیس دانشگاه پیام‌نور اسفراین:

سازمان منافقین با استفاده از فضای مجازی در صدد ضربه زدن به نظام است

رئیس دانشگاه پیام‌نور اسفراین گفت: امروزه سازمان منافقین با استفاده از رسانه و فضای مجازی در صدد ضربه‌زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سازمان منافقین با استفاده از فضای مجازی در صدد ضربه زدن به نظام است,

مسلم غلامی، رئیس دانشگاه پیام‌نور اسفراین  در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک در اسفراین،  دررابطه‌با ساختار سازمان مجاهدین خلق گفت:  بعد از انقلاب این سازمان نتوانست به اهداف خود برسد و ساختار خودش را در کشور ایران پیاده کند بر همین اساس به خارج از ایران فرار کرد و بهبوهه سال ۶۷ و بعد از جنگ تحمیلی به ایران با تصور و تحلیل اینکه ایران بعد از جنگ از نظر سیاسی و نظامی ضعیف شده و به همین خاطر قطعنامه ۵۹۸ را قبول کرده، تمام نیروی خود از سراسر جهان را فراخوان و  سازماندهی کرد و عملیات‌هایی در منطقه غرب و جنوب، طراحی و اجرا کرد که مهم‌ترین و پیچیده‌ترین آن عملیات مرصاد بود که با شکست سنگین منافقین این قائله در غرب به پایان رسید.

غلامی افزود: سازمان مجاهدین بعد از ارتکاب عملیات های کور در دهه اول انقلاب و به‌شهادت‌رساندن مردم بی‌گناه چه در مناطق عملیاتی و چه در شهرهای مختلف کشور، به این نتیجه رسید که توانایی مقابله باقدرت نظام جمهوری اسلامی را ندارند و به همین خاطر با تغییر رویه و دست گذاشتن بر روی ضعف‌های اجرایی و جاسوسی علیه ایران و دادن اطلاعات علمی، نظامی و هسته‌ای به دشمنان نظام ضررهایی را به ملت ایران وارد آوردند که باز هم چندان موفق نبودند.

وی ادامه داد: منافقین در حال حاضر و بعد از کش‌وقوس‌هایی که با نظام داشتند اخیراً و بعد از هماهنگی که با برخی شبکه‌های معاند بین‌المللی و کشورهای عربی منطقه داشتند در صدد این برآمدند که از نقاط ضعف اقتصادی و اجرایی ایران استفاده کنند و با بزرگ‌نمایی آنان آشوب‌ها و تحرکاتی در سال گذشته داشته باشند که با هوشیاری مردم و حضور به موقعشان در میدان، نگذاشتند به اهدافی که طراحی کرده بودند، برسند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور اسفراین گفت: هر کشوری در جهت رسیدن به امنیت خود می‌تواند از یک سری ظرفیت‌ها استفاده کند جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنا نیست و از مرزها خود اجازه با تمام قوا دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه منافقین بیشتر از ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی برای ضربه‌زدن به‌نظام استفاده می‌کنند که در حال حاضر باتوجه‌به هوشیاری که مقام معظم رهبری داشتند و بحث جهاد تبیین را مطرح کردند با ایجاد امید آفرینی در بین جامعه باز هم این نقشه دشمنان به ثمر نخواهد نشست.

غلامی دررابطه‌ با تغییر رهبری سازمان منافقین از مسعود رجوی به مریم رجوی چنین اظهارنظر کرد: این سازمان می‌خواهد با این تغییر رهبری به جامعه بفهماند که همان‌طور که شعار زن زندگی آزادی را مطرح کرده، خود نیز به آن عمل می‌کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: آنچه در شرایط فعلی مهم است این است که هوشیاری بیشتری داشته باشیم و با آگاهی در محورهای جهاد تبیین و امید آفرینی قدم برداریم و با همکاری دولت مردان و نسل انقلاب در زمینه‌های  اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شاهد پویایی جامعه باشیم.

انتهای پیام/رضازاده

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک