یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ - ساعت ۹:۴۸
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

جهیزیه به تمامی نوعروسان استان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به تمامی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد برای شروع زندگی، جهیزیه اهدا شده که شامل ۵ قلم یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشویی و اجاق گاز بوده است.
 جهیزیه به تمامی نوعروسان استان اهدا شد,

 مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اقدامات این اداره کل در ارتباط با موضوع کمک به ازدواج، فرزندآوری و افزایش جمعیت، اظهار کرد:  سال گذشته برای کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند، از ابتدای ماه ۴ بارداری تا پایان ۶ ماهگی کودک، مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ماهانه به عنوان سرانه به ۲ هزار و ۹۰۰ مادر باردار و شیرده پرداخت شده است.

وی گفت: از سوی دیگر در سال گذشته به یک هزار و ۳۴۰ کودک دچار سوء تغذیه مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال برای رفع این مشکل پرداخت شده است.

الهی راد افزود: همچنین به تمامی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد برای شروع زندگی، جهیزیه اهدا شده که شامل ۵ قلم یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشویی و اجاق گاز بوده است.

وی با اشاره به ارائه بسته‌های تشویقی برای ازدواج مجد زنان مطلقه و زنان سرپرست خانوار نیز ادامه داد: از سوی این اداره کل بسته‌های تشویقی که شامل اعطای جهیزیه و وام اشتغال برای همسر تحت حمایت گرفته تا مدت ۶ ماه برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و سرپرست خانوار ارائه می‌شود.

به گفته این مقام مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج  برای نوعروسان از دیگر اقداماتی است که از سوی این اداره کل در راستای کمک به ازدواج و فرزندآوری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به خانواده‌های پرنوزاد مانند ۳ قلو و بالاتر خدمات چون اعطای کمک بلاعوض خرید مسکن ۱۰۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان وام بدون سود، وام اشتغال تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان، ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض بابت معیشت، وام درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و کمک هزینه تغذیه تا یک سالگی نوزاد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک