دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ساعت ۲:۱
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج:

پرونده سرقت ۱۵ میلیاردی منزل بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری ۳ نفر از اعضای یک باند سرقت از منزل با ۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد. 
پرونده سرقت ۱۵ میلیاردی منزل بسته شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علیرضا پوربه گفت: اواخر سال گذشته در پي اعلام يک فقره سرقت از منزل در یکی از روستاهاي شهرستان فاروج، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی جهت بررسي صحنه در محل حاضر شدند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: با حضور ماموران در محل، فردی به ماموران مراجعه و اظهار داشته بنده به همراه خانواده‌ام جهت شرکت در مراسم عروسي، منزل را ترک کرده و زمان برگشت مشاهده کردم شيشه پنجره‌ها و قفل درب‌ها شکسته و تمام وسايل داخل منزل به هم ريخته است و حدود ۱۶ کيلو نگين خشک زعفران و ۳ کيلو ريشه زعفران و تمامي اسناد و مدارک خودرو و منزل، حدود ۶۰ گرم طلا، یک دستگاه لپ تاپ و تب لت به سرقت رفته است. 

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: رسيدگي به پرونده در دستورکار اين پليس قرار گرفت و کليه مظنونين اعلامي از طرف شاکي که تعداد ۱۱ نفر بودند، به پلیس آگاهی دعوت و اظهارات آنها اخذ شد. 

 پوربه همچنین با اشاره به ظن ماموران به اظهارات ضد و نقیض یکی از شاهدان، بیان داشت: نامبرده بصورت نامحسوس در رصد اطلاعاتي ماموران قرار گرفت و در نهايت با اقدامات اطلاعاتی و فنی محرز شد که وی با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت از منزل شاکی کرده است. 

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند.
انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک