دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۱۲:۳۱
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

مشاوره رایگان به ۱۰ هزار نفر در خراسان شمالی ارائه شد

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه مشاوره رایگان به ۱۰ هزار مددجو خبر داد و گفت: بازگشت به تحصیل ۱۳۰ دانش‌آموز و ازدواج ۲۰۰ بانو سرپرست خانوار از نتایج این مشاوره‌ها بوده است.
 مشاوره رایگان به ۱۰ هزار نفر در خراسان شمالی ارائه شد,

به گزارش صبح فاروج و به نقل ازمهر؛  مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه تقویت مهارت‌آموزی و توان‌افزایی در خانواده‌های تحت حمایت مهمترین هدف راه‌اندازی مراکز مشاوره در کمیته امداد است، اظهار کرد: مرکز مشاوره کمیته امداد خراسان شمالی طی سال گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات مشاوره ارائه کرده است.

الهی راد گفت: همچنین این مرکز در راستای کمک به زوج‌های جوان برای ایجاد آمادگی بیشتر قبل از ازدواج به بیش از ۲ هزار نفر از نوعروسان و نو دامادهای تحت حمایت خدمات رایگان مشاوره ارائه کرده است.

وی افزود: بازگشت به تحصیل ۱۳۰ دانش آموز، ازدواج مجدد ۲۰۰ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست و بازگشت به زندگی بیش از ۳۴ نفر از زنان متارکه کرده از دیگر عملکردهای مثبت مرکز مشاوره رز کمیته امداد استان در سال گذشته هستند.

الهی راد انجام مشاوره تلفنی برای مناطق صعب العبور، آموزش‌های پیشگیرانه برای مدارس حاشیه شهر، آموزش‌های پیشگیرانه در محلات و روستا و مناطق حاشیه، آموزش‌های قبل از ازدواج در روستاها جهت پیشگیری از طلاق، مشاوره شغلی سربازان معاف شده از سربازی جهت ایجاد شغل و آموزش و برنامه ریزی و آماده سازی پشت کنکوری‌ها را از برنامه‌های این مرکز برای سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان شمالی فعالیت خود را از اسفند ۹۹ آغاز کرده است، گفت: این مرکز انواع خدمات مشاوره از جمله مشاوره‌های حقوقی، مهارت‌های زندگی، ازدواج، تحصیلی، مذهبی و کودکان را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت و تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان به ارائه مستمری و خدمات معیشتی محدود نمی‌شود، عنوان کرد: خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف زندگی از اولویت‌های مهم در این نهاد انقلابی است.

الهی راد با اشاره به اینکه در قالب این مرکز به دنبال ارائه مشاوره و توسعه خدمات‌رسانی به جامعه هدف هستیم، اضافه کرد: در این مرکز به صورت رایگان به مددجویان زیرپوشش خدمات ارائه و دیگر افراد بر اساس تعرفه تعیین شده می‌توانند خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک