دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۱۱:۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۴ دستگاه جهت راه‌اندازی مرکز دیالیز فاروج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۹ دستگاه دیالیز به استان اختصاص یافت که از این تعداد ۴ دستگاه جهت راه‌اندازی مرکز دیالیز فاروج و بهبود ارائه خدمات به بیماران کلیوی و دیالیزی استان مورداستفاده قرار می‌گیرد.
اختصاص 4 دستگاه جهت راه‌اندازی مرکز دیالیز فاروج,

به گزارش صبح فاروج، جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهارکرد: ۱۹ دستگاه دیالیز به استان اختصاص یافت که از این تعداد ۴ دستگاه برای راه‌اندازی مرکز دیالیز در فاروج، ۴ دستگاه جهت راه‌اندازی مرکز دیالیز راز و جرگلان، ۶ دستگاه دیالیز برای اجرای طرح توسعه و راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان‌های شیروان، ۲ دستگاه برای توسعه و به‌روزرسانی مرکز دیالیز جاجرم و سایر دستگاه‌ها برای توسعه و یا جایگزینی دستگاه‌های مستهلک به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اختصاص خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این اقدام رفاه حال بیماران و افزایش خدمات مناسب را همراه خواهد داشت.

شاهین فر با یادآوری اینکه اکنون ۲۷۹ بیمار دیالیزی نیازمند در استان ثبت شده‌اند، بیان کرد: تمام خدمات دیالیز ارائه شده به این بیماران در مراکز دیالیز استان (دولتی و خصوصی) رایگان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک