یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۴:۰
رئیس محیط زیست گرمه:

پرندگان مهاجر مهمان شهرستان گرمه شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه گفت: پرندگان مهاجر در راه بازگشت به عرض‌های شمالی کره زمین مهمان شهرستان گرمه شدند.
 پرندگان مهاجر مهمان شهرستان گرمه شدند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، عبدالرحمن زحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه اظهارکرد: فرود پرنده‌های مهاجر در آبگیرهای این شهرستان برای استراحت کوتاه مدت و تجدید قوا باعث شد، شهروندان گرمه‌ای با تماشای این مخلوقات زیبای خدا، لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

زحمتی افزود: بارندگی‌های اخیر فصل بهار امسال باعث شده اغلب آب بندهای طبیعی و بندهای خاکی شهرستان میزبان گونه‌هایی از قبیل: فلامینگو، باکلان، چنگر، اردک سرسبز، اردک سرحنائی، خوتکا، اگرت ، ابیا، فالاروپ گردن سرخ، کاکائی صورتی، چوب پا، آبچلیک پاسرخ، حواصیل، پاشلک، گاوچرانک، بوتیمار، سلیم طوقی کوچک باشند.

وی اظهار کرد: در این مدت کشاورزان و  دوستداران حیات وحش چندین گونه از پرندگانی که به دلیل خستگی یا وزش باد شدید در استخرهای کشاورزی گیر کرده بودند را به این اداره تحویل داده و بعد از تیمار و نگهداری، در طبیعت رهاسازی شدند.
انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک