یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ساعت ۵:۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

شیروان و گرمه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد؛ اکنون دو شهرستان شیروان و گرمه در وضعیت آبی کرونایی و مانه و سملقان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
شیروان و گرمه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، جواد شاهین فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: پیش‌ازاین شهرستان شیروان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت، اما با تغییر رنگ شیروان به آبی، اکنون دو شهرستان در وضعیت عادی کرونایی و شهرستان‌های بجنورد، جاجرم، اسفراین، راز و جرگلان و فاروج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان مانه و سملقان نیز از زرد به نارنجی تغییر رنگ داد.

شاهین فر با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته سلامت با تأکید بر نقش مشارکت همگانی برای دستیابی به‌سلامت همگانی، یادآوری کرد: رسیدن به جامعه‌ای بدون بیماری کرونا نیازمند، توجه بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنان تزریق دوز یادآور واکسن است.

وی با توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت دوز یادآور واکسن کرونا برای افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین تزریق واکسن کرونای آن‌ها گذشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت همگانی و جلوگیری از شیوع مجدد بیماری در استان بتوانیم تمرکز حوزه سلامت به را سمت اجرای طرح تعالی سلامت و عدالت در این حوزه سوق دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: با بستری ۱۰ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بیماران بستری کرونا در استان به ۵۷ نفر رسید.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک