یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۴:۳۸

پروژه آبرسانی به روستای شیرویه بخش مرکزی اسفراین‌ افتتاح شد

با حضور جانشین سپاه جواد الائمه (ع) و جمعی از مسئولین شهرستان اسفراین پروژه آبرسانی به روستای شیرویه بخش مرکزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
 پروژه آبرسانی به روستای شیرویه  بخش مرکزی اسفراین‌ افتتاح شد ,

به پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، ‌ این آئین با حضور، جانشین سپاه جوادالائمه (ع) استان، فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، مدیرعامل شرکت آبفای استان، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اسفراین روز شنبه در روستای شیرویه  بخش مرکزی اسفراین برگزار شد.

 فرماندار اسفراین در آیین افتتاح آب‌رسانی به این روستا، گفت: یکی از رویکردهای محوری انقلاب اسلامی توجه به محرومان و نیازمندان به‌ویژه به روستاها در حوزه تأمین آب، برق، گاز، راه‌های ارتباطی، اشتغال، سلامت و مسکن  است.

مسلم نوری ادامه داد: در همین راستا مسئولین باید در جهت توسعه متوازن و برخورداری روستاها از امکانات رفاهی تلاش نمایند.

 فرماندار اسفراین با اشاره به تأثیرات مثبت اقدامات جهادی در محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق روستایی گفت: نگاه مقام معظم رهبری و دولت، سهیم‌شدن مردم در امور و پای‌کار بودن آنها در ارائه خدمات است که اثرات مثبت این امر باعث رفع محرومیت‌ها خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات جهادی قرارگاه محرومیت‌زدایی این شهرستان در حوزه کمک به تأمین آب شرب و زیرسازی و بهسازی راه‌ها افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی توان مردمی هستند که در کنار دستگاه‌های اجرایی برای کمک به آنها فعالیت می‌کند.

 رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آبفای استان در مراسم بهره‌برداری این پروژه ضمن تقدیر از مشارکت خیر آب‌رسان"حاج اکبر ابراهیمی" جهت تهیه و خرید لوله‌های آبرسانی و مشارکت و همکاری قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران شهرستان اسفراین و اعضای شورای اسلامی و اهالی روستا در اجرای پروژه گفت: در این پروژه یک حلقه چاه دستی به عمق ۱۲ متر حفر و ۳۰۰ متر خط انتقال و ۱۶۵۰ متر شبکه توزیع اجرا شده است.

 

 

انتهای پیام/ر  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک