دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ساعت ۱۳:۴
جانشین فرماندهی انتظامی فاروج:

سارق طلافروشی فاروج در سرقت مجدد ناکام ماند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج گفت: خانمی که اواخر سال گذشته اقدام به سرقت یک جفت گوشواره طلا از طلافروشی فاروج کرده بود، در اقدام مجدد برای سرقت طلا ناکام ماند و دستگیر شد.
سارق طلافروشی فاروج در سرقت مجدد ناکام ماند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از فاروج، علی‌اکبر برهانی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج گفت: اسفندماه سال گذشته خانمی برای خرید طلای مستعمل به یکی از طلافروشی‌های شهرستان فاروج مراجعه کرده بود و با سوءاستفاده از حواس‌پرتی فروشنده، یک جفت گوشواره را به سرقت برد.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج ادامه داد: این متهمه که خود را در طلافروشی به‌دروغ اهل کرمانشاه معرفی کرده بود، نهایتاً با اشراف اطلاعاتی مأموران، زمانی که برای سرقت مجدد به شهرستان فاروج آمده بود با هوشیاری مأموران انتظامی و صاحب طلافروشی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده، لب به اعتراف گشوده و بزه انتسابی را پذیرفت.

وی در توصیه‌ای برای جلوگیری ازاین‌گونه حوادث و سرقت‌ها، گفت: صاحبان این مشاغل، جدا از نصب شیشه‌های ضدگلوله و دوربین مداربسته، دستگاه ضبط فیلم را در محلی مخفی قرار دهند تا سارقان دستگاه را به همراه خود سرقت نکنند. بدیهی است زاویه‌ نصب و کیفیت دوربین نیز بسیار مهم است.

برهانی تأکید کرد: همچنین هنگام شلوغ‌شدن فروشگاه، حتماً نمایشگر فروشگاه خود را روی حالت دوربین قرار دهند تا سارقان متوجه شوند که هنگام سرقت، تصاویرشان ضبط خواهد شد.

وی تصریح کرد: از خرید طلای بدون فاکتور اکیداً خودداری کنید مگر آنکه مطمئن باشید که طلای خودتان بوده و مشتری، آن را از خودتان خریداری کرده است. همچنین افرادی را که فاقد فاکتور خرید هستند به اتحادیه راهنمایی کنید تا مجوز فروش برای این افراد صادر شود. نکته‌ مهم اینکه ممکن است همین طلای بدون فاکتور را که شما می‌خرید در زمان سرقت به قیمت کشته‌شدن یک یا چند نفر از همکارانتان به‌دست‌آمده باشد.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک