یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ساعت ۲:۱
نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

۲۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام بام و صفی‌آباد اختصاص یافت

نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام شهرستان بام و صفی‌آباد به تازگی اختصاص یافته است و به زودی نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای حوزه کشاورزی این شهرستان ابلاغ می‌شود.
 ۲۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام بام و صفی‌آباد اختصاص یافت,

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین،  بام و صفی آباد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به چهار اقدام اساسی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان بام و صفی آباد گفت: پیشرفت و توسعه این شهرستان در  گرو توجه به بخش کشاورزی ، صنعت ، راه‌های مواصلاتی، نیروی انسانی و همدلی مسئولان است.

حسین پور با بیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۹ هزار هکتار پسته و بادام است که ظرفیت مهمی محسوب می‌شود، اظهار کرد: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت وزارتخانه و جذب اعتبارات مناسب بتوانیم اقدامات اساسی صورت دهیم.

وی یادآور شد: در حوزه کشاورزی در گام اول بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که ۱۰ میلیارد تومان برای آفت‌زدایی درختان بادام این منطقه به تازگی اختصاص یافته است و به زودی نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای حوزه کشاورزی این شهرستان ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین ، بام و صفی آباد توسعه راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های حمل و نقل را نیز بخش دیگر پیشرفت و توسعه این شهرستان نام برد و افزود: طی دیداری که چند روز گذشته با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی داشتیم ،  ۵ پروژه مهم برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده‌هی برای این شهرستان مصوب شد‌.

وی در ادامه توجه به توسعه صنعت و دعوت از سرمایه‌گذاران را نیز از دیگر موارد مهم در ارتقاء بام و صفی آباد عنوان و اظهار کرد: هم‌اکنون با چند سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی شهرک صنعتی این شهرستان رایزنی شده است که امیدواریم ثمرات آن شامل حال مردم این شهرستان شود.

 حسین پور همچنین استقرار سریع ادارات و توجه به نیروی انسانی قوی و کمک به مهاجرت معکوس را از دیگر موارد مهم در توجه به توسعه بام و صفی آباد عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک