دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ - ساعت ۹:۲۱
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج فاروج:

جنایت رخ‌داده در سبزوار برخورد قاطع دستگاه قضا را می‌طلبد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فاروج با اشاره به اینکه جنایت رخ‌داده در سبزوار برخورد قاطع دستگاه قضا را می‌طلبد، گفت: بروز جنایت سبزوار نتیجه نبود اهتمام و برخورد جدی با بزهکاران است؛ لذا باید جانیان چاقو به دست سبزوار هرچه زودتر به اشد مجازات برسند.
جنایت رخ‌داده در سبزوار برخورد قاطع دستگاه قضا را می‌طلبد,

حجت‌الاسلام مهدی صالحی‌فر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک از فاروج اظهار داشت: بروز جنایت سبزوار نتیجه نبود اهتمام و برخورد جدی با بزهکاران است در شرایطی که با وجود قوانین مختلف در کشور برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد.

 

وی ادامه داد: این چنین اتفاقات تلخی قطعاً دارای ریشه‌های فردی و اجتماعی است؛ همان قدر که نقش جامعه و محیط نقش پررنگ و بسزایی است، قطعاً تربیت ناصحیح و عدم نظارت درست نیز تأثیرگذار است که نهایتاً متأسفانه منجر به بروز چنین فجایعی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی فر افزود: فداکاری شهید الداغی نمونه بارز ایثار، از خودگذشتگی و غیرت بود که این شهید عزیز در مقابل بی‌غیرتی، بی‌حیایی و بی‌عفتی احساس تکلیف کرد و جان‌عزیز خود را در معرض خطر قرارداد تا نسبت به تکلیف خود انجام‌وظیفه کند که در این برهه زمانی و در میان هجمه‌های گسترده بر حجاب و عفاف، موج غیرت ایجاد کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فاروج تأکید کرد: جانیان چاقو به دست سبزوار هرچه زودتر باید به اشد مجازات برسند تا زین‌پس کسی جرئت نکند به ناموس مردم دست‌درازی کند؛ لذا به همین منظور باید برخورد لازم مطابق قانون، هرچه زودتر و درملأعام انجام شود تا حساب کار دست جانیان بیاید و بفهمند که مملکت قانون دارد و بی‌حساب‌وکتاب نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات و وقایع اخیر و نبود برخورد جدی با عوامل آن در کنار هجمه‌های گسترده دشمن و جنگ روانی در فضای مجازی باعث شده تا برخی که درکی از انسان بودن ندارند از این فضا سوءاستفاده کنند، گستاخ شده و به خود اجازه هر جنایتی را بدهند که این مسئله برخورد قاطع دستگاه قضا را می‌طلبد.

 

حجت‌الاسلام صالحی فر در پایان با اشاره به بحث حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: قطعاً حمایت‌هایی وجود دارد؛ ولی کارآمد و کافی نیست و نیاز به اصلاح دارد و باید ضمن پرداختن به تکلیف الهی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، دستگاه‌های متولی امر و مردم همه از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/م. شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک