یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ساعت ۱۰:۵۷
فرمانده انتظامی اسفراین:

سارقان کابل‌های مخابراتی میلیاردی در اسفراین دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از دستگيري ۲ سارق سابقه دارومالخربا بیش از ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
 سارقان کابل‌های مخابراتی میلیاردی در اسفراین دستگیر شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین، محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و خسارت به تاسیسات عمومی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی یک نفر مالخر و یک سارق سابقه دار سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شدند،افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مال‌خر مقدار ۵۰ کیلوگرم سیم و کابل‌های سوخته مخابراتی، دریچه‌های شکسته شده فاضلاب، درب و پنجره‌های آلومینیومی، لنزچشمی دوربین‌های مداربسته، تعدادی پایه‌های آهنی مربوط به راهداری، مقداری شیرآلات، وزنه‌های تراکتور، ریل‌های راه آهن و.. کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه بیش ازیک میلیارد ریال برآورد شده است.

روهنا با بیان اینکه متهمان به بیش از ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی اموال مکشوفه تحویل نماینده اداره مخابرات شد.

 

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک