دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۶:۴
با حضور معاون سیاسی استاندار برگزار شد؛

تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسفراین

آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسفراین با حضور معاون سیاسی استاندار در محل فرمانداری اسفراین انجام شد.
تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسفراین ,

 به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، ظهر امروز با حضور حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسفراین در محل فرمانداری شهرستان  برگزار شد.

حسن ناهیدی در این آیین گفت: امروز به‌رغم تلاش‌های دشمنان شاهد موفقیت در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سیاسی هستیم که امنیت را برای جمهوری اسلامی تأمین کرده است.

ناهیدی با اشاره به تداوم رویکردهای خصمانه و استعماری غرب علیه ایران افزود: در سایه امنیت ایجاد شده در منطقه، مردم در آرامش به سر می‌برند.

مسلم نوری فرماندار اسفراین نیز در این آئین از تلاش‌ها و زحمات اعظم الهامی در حوزه معاونت سیاسی فرمانداری و از تلاش‌های عیسی آگاهی به‌عنوان بخشدار مرکزی اسفراین تقدیر کرد و برایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داشت.

گفتنی است در این آیین از زحمات اعظم الهامی تقدیر و عیسی آگاهی به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسفراین معرفی شد .

همچنین با حکم محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، هادی ترکانلو نیز به‌عنوان بخشدار مرکزی اسفراین معارفه شد .

انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک