دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۲:۲۸
جانشین فرماندهی انتظامی فاروج:

دو قاچاقچی مواد مخدر در فاروج دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر در فاروج دستگیر و ۶۸۰ گرم مواد مخدر که توسط آن‌ها بلعیده شده بود کشف شدند.
 دو قاچاقچی مواد مخدر در فاروج دستگیر شدند ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی‌اکبر برهانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران مبنی بر حمل و انتقال مواد مخدر سنتی از استان‌های جنوبی توسط ۲ قاچاقچی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این عملیات با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان انجام شد، خاطرنشان کرد: با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و میدانی مأموران مشخص شد متهمان قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان شیروان را دارند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام پلیسی ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند، بیان داشت: در بازرسی صورت‌گرفته، مقدار ۶۸۰ گرم ترياک که به‌صورت بلع در معده متهمان جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج در پایان با اشاره به توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک