یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - ساعت ۱۲:۱۲
نماینده مردم اسفراین، بام  و صفی‌آباد در مجلس: 

۱۴میلیارد تومان اعتبار برای ارتقاء شاخص‌های سلامت اسفراین جذب شد

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی ۸۱ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال برای حوزه سلامت این شهرستان اختصاص‌یافته است که اکنون ۱۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان این رقم جذب شده است.
۱۴میلیارد تومان اعتبار برای ارتقاء شاخص‌های سلامت اسفراین جذب شد,

 امان اله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهارکرد: از مجموع اعتبار جذب شده ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان آن ویژه تکمیل پروژه‌های بهداشتی نیمه‌تمام شهرستان اسفراین از جمله ساختمان MRI است که بیستم اردیبهشت‌ماه بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۸ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان این رقم نیز در بخش بهبود، استانداردسازی و تعمیرات اساسی بیمارستان جذب  شده است.

حسین‌پور با بیان اینکه بیش از ۵۳۵ میلیون تومان این رقم نیز برای پایگاه‌های اورژانس بین جاده‌ای اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان نیز برای آموزشگاه بهورزی و تعمیرات اساسی بیمارستان جذب شده است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک