یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ - ساعت ۸:۱
نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

مطالعه ورزشگاه ۲ هزار نفری اسفراین آغاز شد

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست‌جمهوری به استان، ویژه سالن ورزشی ۲ هزار نفره اسفراین ، هم اکنون کار مطالعات این پروژه آغاز  و به زودی  کار ساخت آن نیز از سر گرفته می‌شود.
مطالعه ورزشگاه ۲ هزار نفری اسفراین آغاز شد,

امان‌اله حسین‌پور، نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصراترک اظهارکرد: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت ورزش ، دو زمین چمن مصنوعی برای شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد تهیه شده که به محض تامین زیرساخت‌ها، نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌پور همچنین از ترمیم زمین چمن فوتبال طبیعی شهرستان اسفراین با همکاری اداره کل ورزش وجوانان و جذب اعتبار از وزارت ورزش خبر داد.

وی در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته درجهت اتمام پروژه‌های سالن ورزشی روستاها اشاره کرد و افزود: به زودی سالن‌های دهنه‌شیرین، حسن‌آباد، چهل‌حصار به بهره‌برداری می‌رسد  و تجهیز گود باستانی صفی‌آباد و سالن ورزشی زرق آباد نیز اکنون به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک