دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ساعت ۹:۴۴
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی

مستقر شدن ایست بازرسی دائم در ورودی شهرستان فاروج

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بر استقرار ایست بازرسی در ورودی شهرستان فاروج به صورت دائم تاکید کرد و گفت: باید عوامل دخیل در زنجیره قاچاق شناسایی شوند.
 مستقر شدن ایست بازرسی دائم در ورودی شهرستان فاروج,

به گزارش گروه دریافت خبر صبح‌فاروج، حسن ناهیدی  در کمیسیون برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پدیده قاچاق کالا و ارز معضل چند وجهی در جامعه است که اقتصاد، سرمایه گذاری، تولید و توزیع کالا، سلامت، تولیدات فرهنگی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و به خطر می‌اندازد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه پیگیری ناقص در زنجیره قاچاق، بر سلامت جامعه آسیب می‌زند، گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز باید به صورت هدفمند و سازمان یافته مورد پیگیری مستمر قرار گیرد.

وی افزود: تمامی عوامل دخیل در زنجیره قاچاق شناسایی و تحویل مراجع قضائی شوند.

ناهیدی همچنین بر پیگیری استقرار ایست بازرسی در ورودی شهرستان فاروج به صورت دائم، بررسی علل کاهش سوخت نیروگاه‌ها، قاچاق دارو در فضای مجازی، تأمین شرایط لازم جهت نگهداری دارو در استان توسط مدیران دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک