دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ساعت ۱۹:۲۱

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه عمرانی در گرمه به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب

۱۳ طرح با اعتبار ۴۰۷ میلیارد ریال در این شهرستان هم‌زمان با هفتمین روز از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان گرمه خراسان شمالی افتتاح شد.
بهره‌برداری از ۱۳ پروژه عمرانی در گرمه به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از بجنورد، هم‌زمان با ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران، ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال عصر امروز هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان گرمه خراسان شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

از این تعداد؛ ۱۳ طرح با اعتبار ۴۰۷ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و چهار طرح با اعتبار هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان گرمه افتتاح کتابخانه شهر ایور با مساحت ۹۰۰ مترمربع زیربنا با هزینه‌کرد ۳۰۴ میلیارد ریال که از این میزان اعتبار یک میلیارد آن از محل سفر رئیس‌جمهور است.

روشنایی شهر درق با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و آسفالت معابر شهر درق با اعتبار ۱۷ هزار میلیون ریال و کلنگ‌زنی ۱۱۵ کیلومتر شبکه و نصب ۲۶۰ انشعاب برای ۳۲۸ خانوار از دیگر طرح‌های این شهرستان است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک