یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ساعت ۹:۱۹
رئیس اداره مخابرات فاروج خبر داد:

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت مخابرات در ۷ مرکز روستایی فاروج

رئیس اداره مخابرات شهرستان فاروج گفت: در راستای برقراری عدالت ارتباطی و توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی علاوه بر تجهیز 7 روستای جدید از توابع شهرستان فاروج به اینترنت پرسرعت مخابرات، ظرفیت اینترنت پرسرعت در دو مرکز روستایی افزایش یافت.
راه‌اندازی اینترنت پرسرعت مخابرات در 7 مرکز روستایی فاروج,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، مرتضی هراسی، رئیس اداره مخابرات شهرستان فاروج گفت: مخابرات منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره‌مندی روستاییان از خدمات دیتا علی‌رغم اینکه توسعه ارتباطات روستایی در تعهد شرکت مخابرات ایران نیست؛ اما  نسبت به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در روستاهای نقاب، قلعه صفا، استاد، خسرویه،  حصار، رشوانلو و خبوشان اقدام کرده است.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی تجهیزات اینترنت پرسرعت، ساکنان روستاهای ترنیک، میر فضل ا..، ترقی و خواجه‌ها به شبکه اینترنت خانگی (ADSL) متصل شدند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان فاروج اظهار داشت: در فاز بعدی 2 روستای دیگر فاروج به اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) مجهز خواهد شد، با راه‌اندازی امکانات فنی دیتا در این مراکز، ساکنین این روستاها می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت‌نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
..... | 1402/07/16
0
0
مودم ما که اصلا اینترنتش خوب نیست، خیلی سرعتش پایینه چند بار هم حضوری و تلفنی ب مخابرات گفتیم اما فایده نداشت
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک