یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ساعت ۱۱:۴۳
فرماندار فاروج

مردم فاروج نگران قطعی گاز نباشند

فرماندار فاروج گفت: مردم نگران قطعی گاز نباشند در صورت به‌وجودآمدن شرایط بحرانی و احتمال قطعی گاز از 24 ساعت قبل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مردم فاروج نگران قطعی گاز نباشند,

به گزارش خبرنگار عصراترک، عبدالرضا فرزانه، فرماندار شهرستان فاروج گفت: باتوجه‌به سرمای بی‌سابقه امسال و به طبع آن افت فشار گاز، چندین جلسه مدیریت بحران برگزار شد و  بنا براین شد به گونه فضا را مدیریت کنیم تا اولویت اول ما که گاز منازل مسکونی است با قطعی مواجه نشوند.

وی افزود: در سطح شهرستان فاروج هیچ‌گونه قطعی گاز نداشتیم و فقط در روستای یام، خرق و مایوان قطعی مقطعی یک محدوده را داشتیم که آن هم به دلیل نقص فنی دستگاه‌ها بود و نه افت فشار که به‌سرعت مشکل رفع و گاز این عزیزان نیز دراسرع‌وقت مجدداً وصل شد.

 فرزانه گفت: مردم نگران قطعی گاز نباشند در صورت به‌وجود آمدن شرایط بحرانی و احتمال قطعی گاز از 24 ساعت قبل اطلاع‌رسانی خواهد شد، هرچند که با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی با هیچ‌گونه قطعی گاز در فاروج روبرو نخواهیم بود.

فرزانه با اشاره به پیش‌بینی ذخیره نفت برای شرایط بحرانی احتمالی اظهار داشت: تقریباً در تمام بخش‌ها و دهستان‌های شهرستان ذخیره نفت انجام شده و علاوه‌برآن دهستان سنگر و روستای قلعه صفا که صعب‌العبور است و در شرایط بارندگی مسیر مواصلاتی به این مناطق بسته خواهد شد؛ لذا جدای از ذخیره‌سازی، توزیع نفت را در منازل انجام دادیم تا در صورت بحرانی شدن شرایط بتوانیم این مناطق را نیز مدیریت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در مکان دیگری نیاز به توزیع نفت نیست و مردم اطمینان خاطر داشته باشند تمام آن چیزی که در شرایط بحرانی نیاز خواهد بود، ذخیره شده است.

فرماندار فاروج خاطرنشان کرد: به جهت اینکه اولویت گاز منازل مسکونی بود، گاز برخی از کسبه مشاغل غیرضروری در شهرستان قطع شده است که همین‌جا از همراهی این بزرگواران تشکر می‌کنم و به‌محض رسیدن به شرایط مناسب گاز این عزیزان نیز مجدداً وصل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک