یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ساعت ۸:۴۵
در گفت و گو با عصراترک عنوان شد:

شناسایی ۵۰۰ کارآفرین تاثیرگذار در خراسان شمالی/صدور مجوز برای کارآفرینی تسهیل شود

رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی، تا به حال حاضر در حدود 500 نفر، کارآفرین تاثیر گذار شناسایی شده که در بانک اطلاعاتی کارآفرینان استان ثبت شده اند.
شناسایی 500 کارآفرین تاثیرگذار در خراسان شمالی/صدور مجوز برای کارآفرینی تسهیل شود,

هادی کاهانی مقدم، رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک با بیان این مطلب اظهار کرد: قطعا تعداد کارآفرینان تاثیرگذار در استان بیش از این تعداد است.

کاهانی مقدم عنوان کرد: 67 نفر از آنان منتخب برتر جشنواره های کارآفرینی کشور هستند.

وی همچنین گفت: تمامی کارآفرینان شناسایی شده استان در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و صنایع دستی فعالیت می کنند.

رییس اداره توسعه کارآفرینی استان در ادامه با تاکید بر این نکته که کارآفرینی، تکرار کلیشه ها نیست بلکه کنارگذاشتن عادت ها است، بیان کرد: کارآفرینی، ارزش آفرینی با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری همچنین ثروت زایی و ایجاد و حفظ اشتغال را به ارمغان می آورد.

وی همچنین تصریح کرد: کارآفرینان، اشخاصی ریسک پذیر هستند که مبتنی بر خلاقیت، نوآوری، انعطاف پذیری، قدرت تفکر و چاره جویی همواره توسعه و ارزش افزوده را رقم می زنند.

این مسئول درباره تاب آوری کارآفرینان استان در شرایط نامناسب اقتصادی کشور نیز اظهار کرد: آنان در مقایسه با دیگر فعالان اقتصادی استان بهتر توانسته اند که بنگاه و یا واحد اقتصادی خود را حفظ کنند، مشتری های خود را داشته باشند و نیروی کار کمتری را تعدیل کنند.

وی افزود: هرچند که البته آنان نیز فراز و نشیب های این بحران اقتصادی را متحمل شدند.

رییس اداره توسعه کارآفرینی استان گفت: رمز پایداری و سرپا ماندن آنان بر محور تحلیل بازار، شناخت بازار و ریسک پذیری معقولانه بوده است.

کاهانی مقدم در خاتمه با تاکید بر این نکته که خراسان شمالی ظرفیت بسیار بالایی دارد که در قاب کارآفرینی قرار گیرد تا از نتایج مثبت توسعه اقتصادی بهره مند شود، خاطرنشان کرد: دست یابی به این هدفگذاری منوط به تسهیل در صدور مجوزها، کاهش سختی فرآیندهای پیچیده اداری همچنین تسریع و تسهیل در امر صادرات محصولات بنگاه های و واحدهای اقتصادی کارآفرینان است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک