جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۳:۳۳
استاندار خراسان شمالی:

دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات مردم است/ تبلیغ منکر در جامعه تحت عنوان مدرنیته و روشن فکری

محمدرضا حسین نژاد، یکی از شاخصه هایی که در جامعه اسلامی نمود دارد و بیانگر اعتقاد و اهمیت است، را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: براین اساس دشمن به دنبال ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولان، سست کردن اعتقادات و پایه های دینی مردم و جامعه است.
دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات مردم است/  تبلیغ منکر در جامعه تحت عنوان مدرنیته و روشن فکری,

به گزارش خبرنگار عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در نخستین قرارگاه عفاف و حجاب استان خراسان شمالی اظهار داشت: قطعا تعالیم دینی و اعتقاد به ولایت فقیه باعث پیروزی های شکوهمندی همچون هشت سال دفاع مقدس، آزادی خرمشهر و ثبات و تداوم امنیتی کشور تاکنون شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن برخی موضوعات اساسی کشور را نشانه گرفته است، ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولان، سست کردن اعتقادات و پایه های دینی مردم و جامعه است.

استاندار خراسان شمالی یکی از شاخصه هایی که در جامعه اسلامی نمود دارد و بیانگر اعتقاد و اهمیت است، را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: افرادی با جنبه های نفوذی و تشویقی، معروفی را تبدیل به منکر و موضوعات منفی را تبدیل به شخصیت، مدرنیته و روشنفکری می کنند و با تبلیغات سو، سعی در تغییر مسیر حرکت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: لذا باتوجه به اهمیت موضوع، قرارگاه عفاف و حجاب با حضور مسئولان به عنوان جایگاه نظارتی در کنار سایر دستگاه هایی که به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  هستند، به دنبال برنامه ریزی های ستادی و کلی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ خواهند بود.

استاندار خراسان شمالی افزود: قرارگاه عفاف و حجاب استان این ماموریت را دارد که اجازه ندهد یک حرکت خاص تبدیل به ضدارزش شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک