شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۲:۲۸
امام جمعه آشخانه:

برنامه هایی همچون سرود " سلام فرمانده" باید در جامعه نهادینه شود

حجت الاسلام محمد جواد شریعتی نژاد گفت: پویش شعر و سرود سلام فرمانده و حضور و اشتیاق کودکان و نوجوانان نشان داد که از فهم و درایت بالایی برخوردارند و لازم است این طور برنامه ها و ایجاد انس الفت ها و مودت ها نهادینه و تبیین شود.
برنامه هایی همچون سرود

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت  که با حضور جمعی از خادمیاران حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) برگزار شد، اظهار داشت:  دهه کرامت علاوه بر نگاه شادی آفرینی و برگزاری جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) فرصت بسیار ارزشمندی برای شناخت سجایای آن امام نیز به شمار می رود.

 

وی به آیه 76 سوره (ص) و برخی از تعابیر گرانبهای آن آیه شریفه اشاره کرد و گفت: موهبت وجود پربرکت امام رضا (علیه السلام) و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) نعمت هدایت و مودت جوامع است.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد اضافه کرد: پویش شعر و سرود سلام فرمانده و حضور و اشتیاق کودکان و نوجوانان نشان داد که از فهم و درایت بالایی برخوردارند و لازم است این طور برنامه ها و ایجاد انس الفت ها و مودت ها نهادینه و تبیین شود.

 

امام جمعه آشخانه با مورد توجه قرار دادن برنامه های جذاب و پویا و اندیشه ای از این دست، تصریح کرد: اگر این مودت ها در جامعه نهادینه شود، موفق شده ایم.

 

 حجت‌الاسلام شریعتی نژاد، همچنین استقبال شایسته از خدام رضوی را مورد توجه و تاکید قرار داد و خواستار استقبال و مهمان نوازی شایسته از پرچمداران آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت شد.

 

اصغر لنگری، مسئول جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی گفت: مردم مناطق مختلف استان از 15 تا 21 خردادماه سال جاری میزبان پرچمداران حریم امن رضوی خواهند بود، که مردم  شهرستان مانه و سملقان، سه شنبه 17 خرداد مهماندار خواهند بود.

 

رابط کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد اضافه کرد: پنج تن از خادمین حرم شریف رضوی شامل یک مبلغ، یک پرچمدار، مداح و خادم مسئول اجرای برنامه و به همراه سرپرست در قالب کاروان اعزامی خدام بارگاه امام هشتم (علیه السلام)  میهمان استان خواهند بود.

 

همچنین ایوب زمانی دبیر کانون های خدمت رضوی در شهرستان مانه و سملقان گفت: کاروان خدام رضوی در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر سه شنبه ساعت 9 صبح مورخه 17/03/1401 در محل چهارراه شهرداری باورود کاروان زیر سایه خورشید با سرود سلام فرمانده توسط کودکان مهد قرآنی از این عزیزان استقبال می شود.

 

وی ادامه داد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا گمنام آشخانه ، عیادت از بیماران صعب العلاج و کادر درمان بیمارستان و تجلیل از جهادگران حوزه سلامت و.. غالب برنامه های این کاروان می باشد.

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک