دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ساعت ۹:۳
استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

ساماندهی معدن آلبلاغ با مشارکت شرکت های سرمایه گذاری و تشکیل تعاونی مردمی

استاندار خراسان شمالی گفت: برای ساماندهی وضع موجود معدن آلبلاغ در شهرستان اسفراین می توان آن را با تعاونی مردمی همچنین حضور شرکت های سرمایه گذاری قوی اداره کرد.
ساماندهی معدن آلبلاغ با مشارکت شرکت های سرمایه گذاری و تشکیل تعاونی مردمی,

به گزارش خبرنگار عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهاد بنده بر این است که به منظور ساماندهی وضع موجود معدن آلبلاغ اسفراین، بخشی از عملیات معدنی آن را با تشکیل شرکت تعاونی مردمی، اداره و بخشی دیگر را با توان شرکت های سرمایه گذاری قوی مدیریت کرد.

حسین نژاد همچنین تصریح کرد: درصورتیکه عملیات استخراج مواد معدنی و فرآوری آن در این محل انجام شود، این اقدام به بهبود وضعیت اشتغال و درآمدزایی این شهرستان بسیار کمک خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخن خود بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای وضع موجود صنایع استان نیز تاکید کرد و گفت: در مرحله نخست باید کمبودها و نیازهای صنایع استان شناسایی شوند تا بتوان برای پشتیبانی از آنها برنامه ریزی کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در مرحله دیگر می بایست توسعه آنان همچنین ایجاد صنایع جدید را در دستور کار قرار داد.

حسین نژاد عنوان کرد: با شناسایی وضع موجود واحدهای صنعتی و دریافت گزارش های کارشناسان و مدیران این واحدها می توان تدوین برنامه های راهبردی برای تقویت و توسعه آنها را در دستور کار قرار داد.

 

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک