شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ساعت ۱۳:۲۹

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رتبه دوم واکسیناسیون کرونا را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در همایش ملی «100 روز توفیق خدمت، 100 میلیون دز تزریق سلامت» به عنوان دومین استانی که  توانسته در واکسیناسیون رتبه دوم کشوری را کسب کند، تقدیر شد.
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رتبه دوم واکسیناسیون کرونا را کسب کرد,

افشین دلشاد، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: امروز در همایش ملی «100 روز توفیق خدمت، 100 میلیون دز تزریق سلامت» که  با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد،  دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دومین دانشگاه برتر در حوزه واکسیناسیون معرفی شد.

  دلشاد اظهارکرد: استان های گیلان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و استان های اردبیل، زنجان، مازندران و هرمزگان به ترتیب رتبه های چهارم تا هفتم واکسیناسیون را دربین دیگر استان ها در انجام واکسیناسیون کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان همزمان با سراسر کشور در بهمن سال گذشته آغاز و تا به امروز با همکاری نیروهای کادر بهداشت و بسیج به صورت شبانه روزی با همه توان و امکانات ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک