شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ساعت ۲۰:۲۳
فرمانده سپاه شهرستان اسفراین خبر داد:

برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسفراین

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین گفت:بیش از یک هزار برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان اسفراین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار خواهد شد.
برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در اسفراین,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، فرمانده سپاه شهرستان اسفراین در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اسفراین ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج به برنامه های محوری هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از هزار برنامه در طول هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

وی گفت: تشکیل بسیج مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت است و این اقدام حضرت امام خمینی رحمه الله یک اقدام یک قدرت نمایی بزرگ در مقابل آمریکا و متحدانش بود.

 سرهنگ باقری ضمن تبریک این هفته، با اعلام شعار سال هفته بسیج ۱۴۰۰ که ( بسیج پاره تن مردم ) گفت: نمایش اقتدار بسیجیان امسال در مورخ سوم آذر ماه برگزار می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین بهره برداری و آغاز فعالیت درمانگاه ولایت سپاه با فرانشیز بسیار کمتر از سایر درمانگاه‌ها برای ارائه خدمات به بسیجیان و عموم مردم ، نواختن زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه، برپایی میز خدمت در محله انقلاب اسلامی هدف طرح کرامت، گردهمایی زن و تفکر بسیجی، عطرافشانی و غبارروبی و گلباران گلزارهای شهدا و حضور حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج برشمرد.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک