شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ساعت ۲۳:۴۹
فرماندار شهرستان راز و جرگلان اعلام کرد:

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی تگرگ و سیل به بخش کشاورزی راز و جرگلان

فرماندار شهرستان راز و جرگلان از وارد شدن خسارت 20 میلیارد تومانی بارش شدید تگرگ و جاری شدن روان و سیلاب در این شهرستان طی سه روز اخیر خبر داد.
خسارت 20 میلیارد تومانی تگرگ و سیل به بخش کشاورزی راز و جرگلان,

به گزارش خبرنگار عصراترک، روح الله حسین پور، فرماندار شهرستان راز و جرگلان امشب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این باره اظهار کرد: طی سه روز اخیر با بارش شدید تگرگ همچنین جاری شدن روان آب و سیلاب، به طور عمده به بخش کشاورزی و ابنیه کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شد.

 حسین پور افزود: گزارشی مبنی بر از بین رفتن دام در این شهرستان ارائه نشده است.

وی گفت: خسارت عمده به بخش مرکزی این شهرستان و به طور عمده تر به شهر راز وارد شد و دو بخش جرگلان و غلامان خسارت کمتری را متحمل شدند.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان بیان کرد: گزارش 20 میلیارد تومان خسارت وارد شده به این شهرستان به دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ارائه شده است تا نمایندگان مردم استان در مجلس و استانداری موضوع دریافت غرامت برای کشاورزان خسارت دیده را از مدیریت بحران کشور پیگیری کنند.

حسین پور خاطر نشان کرد: تصور نمی شود که آنچه از بخش کشاورزی این شهرستان از بین رفت بیمه بوده اند، با این وجود، اگر بیمه بیمه ای هم داشته اند، سطح پوشش بیمه ای بخش کشاورزی خسارت دیده کم بوده است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک