جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۳:۵۶
حادثه:

مصدومیت رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در بازدید از یک رأس قوچ وحش

  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در یک ماموریت کاری با محیط زیست شهرستان دچار مصدومیت شد.   
مصدومیت رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در بازدید از یک رأس قوچ وحش,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، در بازدید رئیس و کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه به منظور ارزیابی روند درمانی یک رأس قوچ وحشی زنده گیری شده توسط محیط زیست شهرستان گرمه ، حسن کامکار رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه به شدت آسیب دید .   

میرزایی کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در بیان چگونگی حادثه افزود : به منظور بررسی روند درمانی یک رأس قوچ وحشی درمان شده در کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی شهرستان گرمه ، اکیپ شبکه دامپزشکی متشکل از رئیس شبکه ، کارشناس و راننده به محل اداره محیط زیست شهرستان مراجعه کردند که در حین بازدید بدلیل پرش ناگهانی و سریع حیوان به سمت درب خروجی و برخورد شدید شاخهای دام به صورت  کامکار ، نامبرده از ناحیه لبها  دچار پارگی شدید و شکستگی دو دندان و خونریزی شدید شد که جهت مداوا به بیمارستان جواد الائمه (ع) جاجرم منتقل و سپس برای ترمیم دندان به مرکز استان اعزام شد .  

میرزایی با اشاره به مخاطرات پیش روی کارکنان دامپزشکی  تصریح کرد : کارکنان دامپزشکی همواره در معرض خطر ابتلا به بیماریهای مشترک بین انسان و دام ، مصدومیتهای شدید ناشی از گزش و حمله حیوانات و .... قرار دارند ، اما با این وجود در عرصه حفظ و حراست از سرمایه دامی در مقابل بیماریها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند . 

 شایان ذکر است حسن کامکار قبل از این هم در اثر تزریق سرنگ بروسلوز در پی حمله یک رأس دام به  بیماری تب مالت مبتلا شده است .

انتهای پیام / محمدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک