شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ساعت ۱۴:۱۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه خبر داد:

۱۸۰۰ بازدید در طرح شهید سلیمانی شهرستان گرمه/ پلمب ۱۶ مرکز تهیه غذا و اماکن عمومی

جلیل فخرانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته تعداد 6500 بازدید از مراکز تهیه غذا و اماکن عمومی گرمه انجام شد، گفت: از مجموع کل تعداد بازدیدها، یک هزار و 800 مورد مربوط به بازدید تیم های نظارتی طرح شهید سلیمانی بوده است.
1800 بازدید در طرح شهید سلیمانی شهرستان گرمه/ پلمب 16 مرکز تهیه غذا و اماکن عمومی ,

جلیل فخرانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در گرمه اظهار داشت: طی سال گذشته بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این شهرستان از 6 هزار و 500 مركز تهيه و توزيع مواد غذایی و اماكن عمومی بازدید کردند.

 

وی ادامه داد: از مجموع کل تعداد بازدیدها، یک هزار و 800 مورد مربوط به بازدید تیم های نظارتی طرح شهید سلیمانی و چهار هزار و 700 مورد مربوط به بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه بوده است.

 

فخرانی بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده 16 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پلمب، 138 مورد اخطاریه بهداشتی صادر و 32 مورد پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه خاطرنشان کرد: هدف از انجام این بازدیدها، نظارت بر حسن انجام پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس، بازرسی بهداشتی و ارائه تذکرات لازم در خصوص رعایت اصول و موازین بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی و ... است.

 

انتهای پیام./ رحمانی  

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک