شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ساعت ۱۳:۴۰
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی:

مدارک موجود در پرونده ایثارگران بازنشسته برای افزایش حقوق کافی است

ابراهیم کریمی در رابطه با روال افزایش حقوق بازنشستگان ایثارگر گفت: مدارک موجود که از قبل در پرونده بازنشستگان ایثارگر وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد و تنها افرادی که مدرک ندارند باید برای تهیه آن اقدام کنند.
مدارک موجود در پرونده ایثارگران بازنشسته برای افزایش حقوق کافی است,

ابراهیم کریمی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: دریافت نامه ایثارگران برای افزایش حقوق هیچ ارتباطی با آموزشی و پرورش ندارد.


وی ادامه داد: پیرو دستورالعمل ابلاغی  به شماره  20254/ ص/ 210  در تاریخ 6 اسفندماه سال جاری از سازمان بازنشستگی کشور جهت دریافت اطلاعات ایثارگران به کلیه دستگاه ها، آموزش و پرورش نیز این دستورالعمل را به شهرستان ها ارسال کرده است.


کریمی افزود: لازم به توجه است که این بخش نامه برای تمام ارگان ها ارسال شده است و مختص بازنشستگان ایثارگر می باشد که براساس اطلاعات دریافتی در راستای افزایش حقوق آنها اقدام شود.


رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالیدر رابطه با روال افزایش حقوق بازنشستگان ایثارگر گفت: مدارک موجود که از قبل در پرونده بازنشستگان ایثارگر وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد و تنها افرادی که مدرک ندارند باید برای تهیه آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
مرتضی احترامی | 1400/02/30
0
0
سلام،بازنشسته تامین اجتماعی هستم،متوجه شدم هیچگونه سابقه جبهه بنده ،۲خ ماه درپرونده موجودنمز باشد ودرحال حاصر پاسخگونمیباشند
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک