شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ساعت ۱۵:۳۱
امام جمعه جاجرم:

 از هدف بعثت انبیا فاصله گرفتیم/در برابر دشمن عزت و استقلال خود را حفظ کنیم

امام جمعه جاجرم گفت:  اگر امروز شاهد آسیب‌های اخلاقی سیاسی اقتصادی هستیم چون از هدف بعثت انبیا فاصله گرفتیم سیاست نبوی به ما آموخت که باید در برابر دشمن عزت و استقلال خود را حفظ کنیم.
 از هدف بعثت انبیا فاصله گرفتیم/در برابر دشمن عزت و استقلال خود را حفظ کنیم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، حجت السلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های این هفته جاجرم به مناسبت هفته نیکوکاری گفت: با فضیلت ترین عبادت در نزد خداوند کمک به نیازمندان است.

وی افزود: یقینا اگر ما با بی‌توجهی به محرومین اشک آنها را درآوردیم خداوند در قیامت اشک ما را در خواهد آورد و اگر ما آنها را از کمک خود محروم کردیم خدا هم از رحمتش ما را محروم خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی به مناسبت روز درختکاری گفت: منابع طبیعی ثروت ملی است که متعلق به آیندگان هم هست اما باید آنها را حفظ کنیم و آب دادن به یک درخت مثل آب دادن به یک مومن تشنه است و کاری حلال تر و پاک تر از درخت کاری و زراعت نیست.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث رسول خدا گفت: هدف از بعثت دو چیز است این که پیامبر به عنوان الگوی عملی سبک زندگی را پیاده کرده و از او اطاعت کنیم و باید بدانیم که او رهبری دکوری و تزئینی نیست که فقط به او تبرک بجوییم.

خطیب جمعه جاجرم افزود: اگر امروز شاهد آسیب‌های اخلاقی سیاسی اقتصادی هستیم چون از هدف بعثت انبیا فاصله گرفتیم سیاست نبوی به ما آموخت که باید در برابر دشمن عزت و استقلال خود را حفظ کنیم.

وی گفت عقب‌نشینی اروپا در تصویب قطعنامه علیه ایران در آژانس ثمره همین عزت و اقتدار ، مقاومت و یک صدایی ملت و مسئولین بود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک