جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ساعت ۱:۱۴
گزارشی از وضعیت ایستگاه محیط بانی چهاربید جاجرم؛

ایستگاه محیط بانی چهاربید، آشیانه ای برای پرندگان

 ایستگاه محیط بانی چهار بید از توابع شهرستان جاجرم بعلت نبود متولی مورد غارت قرار گرفته و به استراحتگاهی برای پرندگان تبدیل شده است.
ایستگاه محیط بانی چهاربید، آشیانه ای برای پرندگان,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، متاسفانه در شهرستان جاجرم اماکن و اموال بیت المال بعلت رسیدگی نکردن  و بی توجهی و یا در برخی موارد بخاطر جانمایی نامناسب قبل ساخت رها شده و به مرور تخریب می شود.

نمونه های جانمایی نشدن مناسب پروژه و رسیدگی نكردن به آن را می توان ساخت مسجد و سرویس بهداشتی در پارک کویر جاجرم نام برد که میلیون ها تومان برای ساخت آن هزینه شده است.
 
نمونه دیگر حیف و میل شدن بیت المال که این روزها مورد توجه دوستداران محیط زیست قرار گرفته،  ساختمان ایستگاه محیط بانی چهاربید است که به حال خود رها شده است.



ایستگاه محیط بانی چهار بید بعد از  افتتاح به دلیل نبود متولی رها شده و مورد غارت قرار گرفته و هم اکنون به استراحتگاهی برای  پرندگان تبدیل شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما در اين باره گفت: محدوده مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، تابع مرزهای شهرستانی و استانی نبوده و ساختمان محیط بانی چهاربید مربوط به منطقه‌ شمال و غرب سالوک از مناطق تحت مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین است.

صفر زاده افزود: ضمن آنکه برگزاری مناسبت‌های زیست محیطی و همچنین مسابقات زیست محیطی مرتبط در راستای آموزش محیط زیست و تنویر افکار عمومی می تواند به نگهداری از این اماکن کمک کند و از تخریب شدن آن جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/تقي زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک