شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ساعت ۱:۳۷
یادداشت/مهدی تقی زاده

سخنی با کارمندان دولت/ نقش اجتماعی خود را ایفا کنید

با توجه به شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی و ضربه خوردن به قشری از جامعه چه خوب است که به نیازمندان توجه ویژه داشته باشیم.
سخنی با کارمندان دولت/ نقش اجتماعی خود را ایفا کنید,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن قشرهای مختلف و مشاغل آزاد و همینطور عدم حمایت قاطع دولت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به اینکه تنها راه حل پیشگری از شیوع کرونا قطع زنجیره انتقال آن و قرنطینه خانگی است با این وضعیت باید خودمان برای این وضعیت چاره ای بیاندیشیم.

این روزها که کارمندان بیشتر ادارات بصورت شیفتی سر کار می آیند و ارائه خدمت هم کمتر از گذشته شده، حقوق ماهانه آنان مثل گذشته برقرار است.

اما هستند افرادی که شغل و کسب و کارشان بی رونق شده است و شاید به جرات می توان گفت که نان شب خود را هم ندارند.

اگر از دریافتی ماهانه، مبلغی را به عنوان صدقه  به نیازمندان دور و برمان هدیه کنیم، هم به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کردیم و هم بی تردید ایزد منان هم برکت و سلامتی را در ازای این اقدام خواهد داد.
برای نشر و تبلیغ این کار ارزشمند، اگر بصورت فردی و یا جمعی از اداره ای این کار شروع شود به عنوان پیشتاز در کانال اخبار_جاجرم معرفی خواهیم کرد و این پایگاه خبری آمادگی همکاری با ادرات در خصوص انجام این اقدام خداپسندانه دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک