جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ساعت ۱:۲۹
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم:

چرخه بیماری ویروس کرونا در جاجرم فعال است/ احتمال افزایش مبتلایان وجود دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم گفت: ورودی های بیمارستان و افزایش این بیماری در شهرستان نشان می‌دهد که چرخه بیماری همچنان فعال و در روزهای آینده ممکن است موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا نیز افزایش یابد.
چرخه بیماری ویروس کرونا در جاجرم فعال است/ احتمال افزایش مبتلایان وجود دارد,

سوسن ملائکه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم پایگاه خبری جاجرم، در خصوص افزایش تعداد نفرات مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اظهار کرد: ورودی های بیمارستان و افزایش این بیماری در شهرستان نشان می‌دهد که چرخه بیماری همچنان فعال و در روزهای آینده ممکن است موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا نیز افزایش یابد.
وی ابراز داشت: از مردم درخواست داریم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و از تردد غیر ضرور در سطح شهر خودداری کنند،زیرا رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های نیروهای بهداشت و درمان در مبارزه با این ویروس بسیار موثر است .
ملائکه افزود: این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی با مشارکت شهروندان محترم و با راهکارهای ساده و ماندن در خانه می توان از میزان شیوع و ابتلا به بیماری جلوگیری کرد.
وی همچنین ضمن تجلیل و قدردانی رئیس شبکه بهداشت و درمان از نیروهای بهداشت به مناسبت روز جهانی بهداشت،گفت: از زحمات نیروهای بهداشتی در این روزهای سخت کرونایی تقدیر و تشکر می کنم.
وی همچنین از کلیه مراقبین سلامت،بهورزان و...به خاطر غربالگری شهروندان که به عنوان یکی از اقدامات موثر در قطع زنجیره انتقال ویروس بود تشکر ویژه ای کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم به فضل الهی و کمک و همیاری مردم این ویروس منحوس را از بین ببریم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک