شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس کرونا | کد خبر: ۲۸۲۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ساعت ۱۳:۱۵
رئیس شورای شهر جاجرم:

کوچک شمردن کرونا ویروس همانند خوردن سم مهلک است

رئیس شورای شهر جاجرم با بیان اینکه کرونا واقعیت تلخ این روزهای جامعه بشری گفت:کوچک جلوه دادن این بیماری" و" نادیده گرفتن" آن " توسط مردم" همانند "خوردن سم مهلک و خطرناک" است.
کوچک شمردن کرونا ویروس  همانند خوردن سم مهلک است,

سید علی اصغر حسینی رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم اعلام کرد :یکی از وقایع تلخی که این روزها جامعه بشری را فرا گرفته است "شیوع ویروس کرونا"  است.

وی ضمن تایید  تاثیر انکار ناپذیر افکار مثبت و جذب انرژی گفت: ما باید یک واقعیت تلخ را بپذیریم که یک موجود وحشی و رام نشده ای به اسم "کروناویروس" سلامت جامعه بشری را در کل دنیا مورد هجمه قرار داده است .
حسینی افزود: سرعت سرایت این بیماری بالاست و امکانات درمانی  برای بهبودی،  بسیار کم و بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا هم اعتراف به کمبود امکانات درمانی برای این بیماری کرده اند .

وی ابراز داشت: درگیری بیش از ۲۰ ایالت آمریکا با این بیماری و اعتراف معاون رئیس جمهور آمریکا که "توان تهیه به تعداد لازم حتی کیت‌های تشخیصی را هم ندارد ،تایید کننده این اخبار است.

 رئیس شورای شهر تاکید کرد:"کوچک جلوه دادن این بیماری" و" نادیده گرفتن" آن " توسط مردم"  همانند  "خوردن سم مهلک و خطرناک" است.

 سید علی اصغر حسینی در خصوص این بیماری با هشدار جدی به کلیه شهروندان جاجرمی اظهار داشت: اگر کرونا را ناچیز بگیریم باید در چند هفته آینده زانوی غم ببغل بگیریم و مرگ عزیزانمان را شاهد باشیم چراکه ویروس کرونا با شعله‌های برافروخته و به صورتی ناجوانمردانه زبانه کشیده و به شهر ما رسیده است .

رئیس شورای شهر جاجرم با بیان اینکه پیشگیری بهترین راهکار مقابله با این بیماری است، افزود: این پیشگیری در گرو اراده شما مردم هستچراکه  تا این اراده نباشد ،از ما و سایرین کاری ساخته نیست.

 وی ابراز داشت: متاسفانه "عدم مسئولیت پذیری" و "عدم تشکیلات پذیری" برخی شهروندان و "بی خیالی " آنان دارد به همه جامعه شهری آسیب می زند .

وی ابراز داشت: بیایید برای حفظ جان خودمان، فرزندانمان؛ اقوام و همسایگان و همشهریان دو سه هفته ایی خودمان را قرنطینه نماییم و راهکارهای پیشگیری از ابتلا را از زبان کارشناسان بهداشت و درمان جدی بگیریم .

انتهای پیام/تقی زاده

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک