جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۴:۲۱

خط‌ونشان دادستان جاجرم علیه اخلال‌گران بازار لوازم بهداشتی و درمانی

دادستان جاجرم از اقدام و برخورد جدی علیه مختل‌کنندگان بازار لوازم بهداشتی و درمانی در شهرستان خبر داد و گفت: با افرادی که در این ایام حساس به دنبال مختل کردن بازار هستند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.
خط‌ونشان دادستان جاجرم علیه اخلال‌گران بازار لوازم بهداشتی و درمانی,

به گزارش جاجرم محمدرضا فیروز جایی در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم با اشاره به وضعیت کنونی بازار لوازم بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان و استان و همچنین تقاضای مردم برای دریافت برخی اقلام بهداشتی جهت پیشگیری از ابتدا به بیماری‌های واگیردار اظهار کرد: ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان به همراه نیروهای بازرسی تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان در حال بازدید و بازرسی‌های دوره‌ای و ویژه برای جلوگیری از هرگونه اختلال در بازار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم همچنین با اشاره به ثبات کلی بازار در این شهرستان گفت: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی موردنیاز عموم مردم در بازار وجود دارد و هرگونه احتکار از سوی فروشندگان به‌شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه نسبت به گران‌فروشی کالاها توسط بازاریان نیز هشدار جدی دارد و خاطرنشان کرد: پلمپ مغازه‌هایی که اقدام به گران‌فروشی می‌کنند نیز در برنامه خواهد بود و قطعاً برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

فیروزجایی در انتها تصریح کرد: با افرادی که در این ایام حساس و مهم که به دنبال مختل کردن بازار هستند به‌شدت برخورد از سوی دستگاه‌های اجرایی و قضایی خواهد شد.

گفتنی است روز گذشته و در پی بازدیدها و بازرسی ها سازمان صمت و نیروی انتظامی، انبار دپوی غیرمجاز اقلام بهداشتی و ضدعفونی در بجنورد پلمپ شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک