دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۲/۲۷ - ساعت ۱۵:۸
امام جمعه بجنورد:

اصلح باید ابتداخانواده خودرا مدیریت کند/آمریکا بداند ملت ایران اهل باج دادن نیست

امام جمعه بجنورد گفت:کسی که می خواهد یک کشور را مدیریت کند باید اولا خود ،خانواده ودوستانش را مدیریت کند و اگر نمی تواند این مسله را انجام دهد شایستگی اداره کشور را ندارد.
اصلح باید ابتداخانواده خودرا مدیریت کند/آمریکا بداند ملت ایران اهل باج دادن نیست,نماز جمعه ،انتخابات ،کاندیدای اصلح ،فضاسازی و تبلیغات ،امام جمعه بجنورد

به گزارش اترک ،حجت الاسلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی در خطبه های نماز سیاسی وعبادی جمعه بابیان این مطلب افزود:هم اکنون تمام کشورهای دنیا دچار مشکلات اقتصادی شده اند  وکسانی که می خواهند با فضا سازی و سوء استفاده از مسایل موجود خودشان را مطرح نمایند شایسته نیستند.

وی خاطر نشان کرد : باید در انتخاب کاندیدای اصلح به سابقه و گذشته افراد دقت نماییم و افرادی را برگزینیم که در مرحله نخست توان اداره خود وخانواده خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد : کسی که می خواهد یک کشور را مدیریت کند باید اولا خود ،خانواده ودوستانش را مدیریت کند و اگر نمی تواند این مسله را انجام دهد شایستگی اداره کشور را ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی شایستگی ،وارستگی ،مومن وانقلابی بودن ،دانایی و توانایی در انجام کار را از ویژگی های یک کاندیدای اصلح برشمرد وافزود: کسی باید انتخاب شود که قدرت بر او مسلط نشود و تعریف  و تمجید ها در او تاثیر گذار نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین در خصوص روابط ایران با آمریکا افزود: آمریکا اهل مذاکره نیست واگر کشوری به آمریکا باج ندهد با آن کشور کنار نمی آید ،اما آمریکا بداند ملت ایران اهل باج دادن به هیچ قدرتی نیست.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند کشور را محاصره کنند ،تاکید کرد: هم اکنون دوره انقلاب از شعب ابی طالب عبور کرده و دوره بدر وخیبر است وهمه باید علی وار بجنگیم.

وی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه اعتکاف را از برکات معنوی که بعد از انقلاب در کشور شکل گرفته است عنوان کرد و گفت: مسولان این حرکت معنوی و زیبا را طوری مدیریت نمایند تا خروجی خوبی داشته باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک