چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ساعت ۲۱:۳۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی:

اعتبارات تملک دارایی خراسان‌شمالی ۸۲ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی گفت: اعتبارات تملک دارایی خراسان‌شمالی ۸۲ درصد افزایش یافت.
اعتبارات تملک دارایی خراسان‌شمالی ۸۲ درصد افزایش یافت,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، مرتضی بهزادفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان‌شمالی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان شمالی اظهار داشت: سال گذشته ۱۱ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ۵۸ مصوبه برگزار شد.

وی افزود: جایگاه استان در رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری که نشان دهنده بهبود وضعیت سرمایه گذاری در استان است و کاهش نرخ تورم سالانه و ارتقای این شاخص از رتبه چهارم در ابتدای سال گذشته به رتبه ۲۰ در اسفند ماه ۱۴۰۲ و کاهش فاصله با میانگین کشوری از نکات مثبت اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲ است.

بهزادفر با تشریح وضعیت اعتبارات خراسان شمالی در لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: امیدواریم با کمک و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال جدید شاهد افزایش اعتبارات و تقویت جایگاه استان و همچنین شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

وی افزایش ۳۳ درصدی اعتبارات هزینه‌ای و افزایش ۸۲ درصدی اعتبارات تملک و دارایی استان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ را مورد توجه قرار داد و افزود: بیشترین رشد اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۳ استان در اعتبارت توازن است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: هم افزایی و همدلی بین مدیران و نگاه ویژه نمایندگان مجلس برای ارتقای جایگاه استان، رشد سهم اعتبارات و تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های ملی حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک