چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ساعت ۱۸:۵۳
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی:

۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌شمالی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین و روز پدر ۲۰ نفر از مددجویان مرد دارای محکومیت‌های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد از زندان‌های خراسان‌شمالی آزاد شدند.
۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌شمالی آزاد شدند,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الإسلام والسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در خصوص آزادی ۲۰ زندانی دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیر عمد در استان اظهارکرد: این مددجویان به دلایل ذکر شده در زندان های بجنورد، شیروان و اسفراین متحمل حبس بودند و کل مبلغ بدهی آنان به میزان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

وی گفت: از مجموع بدهی یاد شده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی کمک خیرین و نیکوکاران استان و همچنین گذشت شکات و محکوم لهم و انصراف آنها از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالباتشان باعث آزادی این زندانیان شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: این در حالی است که با لحاظ ۷۶۰ میلیون تومان آورده خودِ زندانیان یا خانواده های آنان و  با لحاظ مبلغ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و  مضاف بر آن با پذیرش درخواست اعسار  و تقسیط محکوم به، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان، این فرایند تکمیل و موجبات رهایی این مددجویان از زندان های استان فراهم شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک