چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۰:۴۹
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خبر داد:

پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در شیروان

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان خبر داد.
پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در شیروان,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با اعلام این خبر تأکید کرد: اقامتگاه بوم‌گردی شب‌چراغ امیر در شهرک گلستان شهرستان شیروان در پی عدم اخذ مجوز پلمب شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان افزود: ارائه خدمات شایسته به مسافران از سوی تمامی تأسیسات گردشگری تحت پوشش از جمله هتل‌ها، منزلگاه‌ها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تفریحی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، غذاخوری‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و کلیه واحدها می‌بایست نسبت به رعایت تمامی قوانین و مقررات اجرایی و انضباطی اقدام کند.

رازقی گفت: رعایت موازین قانونی و بهداشتی لازمه توسعه کار فعالان گردشگری است، لذا رعایت این دو اصل در تمامی مراکز گردشگری سطح استان ضروری است.

وی ابراز داشت: لذا گردشگران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای گردشگری با سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات به شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند و شکایت خود را ثبت کنند تا دراسرع‌وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک