چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۸:۱۰
رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور:

صدور یک روزه گواهینامه موتور سیکلت در خراسان‌شمالی آغاز شد

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور از اجرای طرح صدور یک روزه گواهینامه موتور سیکلت در ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: این طرح در خراسان‌شمالی نیز آغاز شده است.
صدور یک روزه گواهینامه موتور سیکلت در خراسان‌شمالی آغاز شد,

به گزارش عصراترک، به نقل از مهر سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به اجرای طرح صدور یک روزه گواهینامه برای موتورسیکلت سواران در کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین برآوردها و آمارهای موجود، از مجموع ۱۲ میلیون موتورسوار در کشور فقط ۵.۵ میلیون نفر گواهینامه موتور سیکلت را دارا هستند.

رییس مرکز صدور گواهینامه راهور از اجرای طرح صدور یک روزه گواهینامه برای دارندگان موتور سیکلت خبر داد و گفت: این طرح در استان خراسان شمالی به عنوان استان بیست و یکم کشور آغاز می‌شود که دارندگان موتور سیکلت فاقد گواهینامه باید نسبت به ثبت نام در این طرح به وسیله سامانه آموزشگاه ایرانیان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت موقت در حال اجرا است و در صورت عدم ثبت نام موتور سیکلت سواران، امکان تمدید مجدد وجود ندارد و باید در سریع‌ترین فرصت اقدام به ثبت نام و دریافت یک روزه گواهینامه خود داشته باشند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک