سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ - ساعت ۹:۴۹
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی:

مشکلات دارویی استان با عزم جهادی حل شود

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان باید با تلاش شبانه روزی و با روحیه خستگی ناپذیر، کمبودها و کاستی ها حوزه دارو و درمان را برطرف کنند.
مشکلات دارویی استان با عزم جهادی حل شود,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در سومین جلسه شورای قضایی استان خراسان شمالی به مشکلات حوزه درمان و کمبود اقلام دارویی در استان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه در حوزه تأمین دارو، به ویژه داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج و مبتلا به سرطان و نیز در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی که هیچکدام متناسب با نیاز استان نیست با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و امیدواریم در نتیجه زحمات و پیگیری های مسئولان ذیربط این موارد هر چه سریعتر مرتفع شود.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت برخورداری از روحیه انقلابی و کار و مجاهدت شبانه روزی گفت: مسئولان ذی‌ربط در دانشگاه علوم پزشکی استان باید با تلاش شبانه روزی و با روحیه خستگی ناپذیر، مسائل مربوط به حوزه درمان را با جدیّت تمام پیگیری کنند تا کمبودها و کاستی ها برطرف شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی بازرسی های میدانی را یکی از سازوکارهای مؤثر در بهبود روند اقدامات نظارتی برشمرد و دستور داد دادستان های عمومی و انقلاب حوزه های قضایی خراسان شمالی تحت ارشاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تشکیل تیم بازرسی متشکل از عوامل مرتبط در این خصوص از جمله معاونین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان حوزه درمان شهرستان‌ها بصورت میدانی موضوع تأمین و توزیع داروها را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهند.

رئیس شورای قضایی استان، نقش دادستان‌ها را به‌عنوان مدعی العموم در مسیر صیانت از حقوق عمومی و حفظ و ارتقاء سطوح بهداشت و سلامت جامعه بسیار مؤثر و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: انتظار ما این است که فرایند بازرسی‌های میدانی بیش از پیش تداوم و ارتقاء یابد و در موارد کشف جرائم و یا تخلفات نیز با جدیت و حسب مورد وفق مقررات قانونی با افراد خاطی و متخلف، برخوردهای لازم اعمال گردد.

گفتنی است موضوع حجاب و عفاف، ساماندهی و نظارت بر عملکرد مشاوران املاک، اعمال نظارت های قانونی به منظور جلوگیری از فرارهای مالیاتی در برخی مشاغل از جمله پزشکی از دیگر موضوعات و مباحثی بودند که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک