چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ساعت ۱۲:۳۹
مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی:

یک دستگاه فلزیاب در رازو جرگلان کشف و ضبط شد

مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در روستای تنگه ترکمن شهرستان رازو جرگلان خبر داد.
یک دستگاه فلزیاب در رازو جرگلان کشف و ضبط شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ملک‌حسین قویدل چوکانلو، مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار داشت: این دستگاه فلزیاب غیرمجاز در بازرسی از یک دستگاه خودرو شخصی توسط مأموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

 

مسئول امور حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: دراین‌رابطه سه نفر باهویت معلوم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

 

قویدل چوکانلو ادامه داد: هرگونه استفاده از این نوع دستگاه‌ها منوط به صدور مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، در غیر این صورت و در صورت کشف، علاوه بر ضبط و توقیف برابر بند (ب) ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جریمه نقدی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، معادل یک تا سه برابر ارزش کالا نیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک