چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ساعت ۸:۲۳
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه بهداشتی درمانی در فاروج انجام می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: امروز با حضور رئیس دانشگاه و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، چند پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان فاروج کلنگ زنی و روبان افتتاح یک پروژه دیگر نیز در این شهرستان قیچی خواهد شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه بهداشتی درمانی در فاروج انجام می شود,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حمیدرضا صدوقی با اعلام این خبر به وب‌دا گفت: امروز کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری شماره دو  فاروج بر زمین زده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه این بنای ۲۲۰ متر مربعی طی ۶ ماه ساخته خواهد شد،گفت: اعتبار این پروژه 33 میلیارد ریال و از محل اعتبارات محرومیت زدایی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: کلنگ‌زنی احداث خانه بهداشت روستای جعفرآباد سفلی فاروج و همچنین خانه بهداشت روستای چری فاروج هر کدام به مساحت ۷۵ متر مربع، از دیگر برنامه‌هایی است که فردا انجام خواهد شد.

 وی عنوان کرد: امروز در فاروج، پایگاه اورژانس مایوان که ۹ روستا با جمعیت حدود ۸۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد، به صورت استیجاری راه‌اندازی و همزمان عملیات احداث پایگاه115 در همین روستا، با مشارکت یکی از خیران نیک اندیش آغاز خواهد شد.

صدوقی اظهار کرد: در حال حاضر هفت پایگاه سلامت روستایی و دو پایگاه سلامت شهری در فاروج در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان هستند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک