حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1404/10/02 شمسی | 2025/12/23 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه خبری عصر اترک هستید؟
یک‌سوم مردم خراسان‌شمالی مشتری بانک مهر ایران هستند
رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران در خراسان شمالی:

یک‌سوم مردم خراسان‌شمالی مشتری بانک مهر ایران هستند

رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۳۸۰ هزار نفر از مردم استان خراسان شمالی که شامل یک‌سوم جمعیت استان می‌شود، مشتری این بانک هستند .

 به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، محمدسجادی در نشست خبری که ۲۵ آذر برگزار شد، اظهار کرد: میزان سپرده قرض‌الحسنه در این بانک به ۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته‌ایم و میزان تسهیلات پرداختی میز ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است.
 
 وی با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ بیان کرد: در این راستا نیز توسط این بانک ۱۶۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به متقاضی‌ها پرداخت شده است.
 
 رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی با اشاره به تسهیلات تکلیفی این بانک گفت: طی امسال ۲۴۵ فقره وام ازدواج توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است که میزان وام ازدواج پرداخت شده به متقاضیان ۷۲۸ میلیارد ریال بوده است.

 وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزندآوری نیز افزود: در سال جاری ۳۷۹ فقره تسهیلات فرزندآوری با مبلغ ۳۷۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.
 این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ۳۸۰ هزار نفر از مردم این استان مشتری این بانک هستند یک‌سوم مردم استان را شامل می‌شود.

 سجادی توسعه بانکداری دیجیتال را یکی از اولویت‌های اصلی بانک برشمرد و گفت: ۹۰ درصد افتتاح حساب در استان خراسان شمالی غیرحضوری انجام می‌شود و ۸۰ درصد درخواست تسهیلات نیز غیرحضوری ثبت می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: مشتریان دارای پایه اعتباری بالا قادر به دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند.

 رئیس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در باره اقدامات این بانک در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی اظهارکرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند و کودکان اوتیسم، پرداخت وام به افراد بی‌بضاعت، برگزاری گلریزان خانواده معلولان و تهیه ویلچر برقی، تجهیز آمفی‌تئاتر دانشگاه بجنورد و کمک به آزادی زندانیان نیازمند از جمله این اقدامات بوده است.

 وی با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی و اعتبارسنجی هوشمند در فرایند پرداخت تسهیلات، این اقدام را گامی مهم در حفظ کرامت مشتریان و افزایش شفافیت عملکرد بانک دانست.

 سجادی تأکید کرد: اعتبارسنجی مشتریان و تسهیل در ارائه وام‌های فوری با کمترین زمان ممکن (کمتر از ۲۴ ساعت) از دیگر ویژگی‌های برجسته این بانک است.

 انتهای خبر/
  
 
 
 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!