پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ساعت ۱۵:۳۴

ایران را آب برد دریغ از یک پیام همدردی + تصاویر

هفته گذشته سیل اکثر نقاط کشور را دربرگرفت ولی هیچ پیام همدردی از چهره ها و مسوولین به جز موارد اندک ندیدیم.

به گزارش اترک نیوز؛ طی بارندگی های شدید در روزهای گذشته بیشتر نقاط ایران دچار خسارات و آب گرفتگی شدند. هنرمندان ، چهره ها و برخی مسئولینی که همیشه در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی در فضای مجازی حضور پر رنگ دارند این بار ظاهرا از این موضوع به این مهمی بی تفاوت عبور کر دند هر چقدر شبکه های اجتماعی و صفحات مربوط به این افراد را بررسی کردیم جز اندک مواردی پیام تسلیت یا همدردی به حادثه دیدگان یافت نشد.

 
نکته قابل تامل دیگر این است که گهگاه در اوج ویرانی های سیل پست ها و مطالبی را به اشتراک می گذاشتند که ما را به یاد ضرب المثل قدیمی می انداخت " دنیا را آب برده فلانی را خواب" .
 
در این روزهای سختی که باران و سیل که اکثر نقاط کشور را فراگرفته بود، جدا از همدردی های مالی و کمک های مردمی به نحوه دیگری هم می شد پیام همدردی فرستاد. برای مردمانی که شاید تمام دلخوشی شان خلاصه می شد در یک پست اینستاگرامی که توسط هنرمندان و چهره ها، افرادی که نشان دادند با کوچکترین حادثه و حاشیه در تمام دنیا بلافاصله دست به گوشی می شوند و پست های اینستاگرامیشان را در فضای مجازی منتشر می کنند اما متاسفانه اینبار که در رابطه با این حادثه هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک