جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ساعت ۱۸:۱۸

۴۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: پارسال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای شرکت‌های دانش بنیان استان مصوب شد که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.
۴۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی تخصیص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+مرتضی بهزادفر+دانش‌ بنیان

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مکلف هستند ۱۰ درصد منابع اعتبارات تملک دارایی را به طرح‌های دانش بنیان اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های علمی و فناوری، کمک به زیر ساخت های پارک علم و فناوری و خرید تجهیزات مورد نیاز هزینه می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: راه اندازی هواشناسی کاربردی، شرکت های دانش بنیان شهرک های صنعتی، شرکت های فنی و حرفه ای و بخش دانش بنیان سازمان جهاد کشاورزی در اولویت استفاده از این منابع قرار دارد.

وی افزود: تخصیص این میزان اعتبار درجه پارک علم و فناوری استان را از سه به ۲ ارتقا داد که براین اساس می توان اعتبار بیشتری از منابع ملی برای حوزه دانش و فناوری جذب کرد.

چهار مرکز رشد، ۱۴۲ شرکت و واحد فناور، ۳۰ شرکت دانش بنیان و ۲۳ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک