جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ - ساعت ۸:۳۰
فرماندار شهرستان گرمه:

اعتبارات تملک شهرستان گرمه به‌صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص می‌یابد

فرماندار شهرستان گرمه گفت: طبق قول معاون رییس‌جمهور اعتبارات تملک و دو درصد نفت استان و شهرستان گرمه به‌صورت 100 درصدی تخصیص می‌یابد.
 اعتبارات تملک شهرستان گرمه به‌صورت 100 درصدی تخصیص می‌یابد,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با هدف ارائه گزارش دستگاه‌ها در حوزه اعتبارات و پروژه‌ها برگزار شد این کمیته را یکی از مهم‌ترین جلساتی دانست که می‌تواند به توسعه‌ی شهرستان کمک کند.

 وی از اعضای کمیته برنامه‌ریزی خواست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، برنامه توسعه‌ای حوزه مربوط به خود را تدوین کنند و استعدادهای موجود در شهرستان را به فعالیت برسانند.

علی محمدزاده همچنین به سفر دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان خراسان شمالی اشاره نمود و گفت: طبق قول ایشان اعتبارات تملک و دو درصد نفت استان و شهرستان گرمه تخصیص 100 درصدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال 94 سهم شهرستان گرمه از اعتبارات ماده 180 صفر بوده است اظهار داشت: بر اساس صحبت‌های معاون رییس‌جمهور در بحث اعتبارات ماده 180 ملی مقرر شد، از میانگین دیگر استان‌ها 20 درصد بیشتر به خراسان شمالی تخصیص یابد.

فرماندار گرمه از مدیران ادارات خواست با توجه به ابلاغ این موضوع از خاتمه پیمان پروژه‌ها خودداری نموده و نسبت به پیگیری مباحث از طریق ادارات کل استان اقدام نمایند.

وی همچنین از آموزش پرورش خواست نسبت به تعیین تکلیف مدرسه شهید مفتح شهر ایور با توجه به اعتبار یک میلیارد ریالی آن از محل اعتبارات تخریب و بازسازی اقدام و گزارش آن را به کمیته برنامه‌ریزی اعلام نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان گرمه با انتقاد از روند پیشرفت پروژه فنی حرفه‌ای از اداره فنی حرفه‌ای شهرستان خواست به پیمانکار پروژه تذکرات لازم را بدهد.

 انتهای پیام/ز

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک