جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۶۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ساعت ۱۲:۴۶

نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان مشخص شدند

باقری رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرمه از پایان رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی استان گرامیداشت 3 هزار شهید خراسان شمالی و هفته دولت خبر داد.
 نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان مشخص شدند,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در 2 رشته کورس و کوهستان به میزبانی شهرستان گرمه خبر داد.

وی گفت: این مسابقات همزمان با هفته دولت در دو رشته کورس و کوهستان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و بیش از 80 ورزشکار از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، شیروان و بجنورد حضور داشتند.

باقری اظهار داشت: در پایان این مسابقات یک‌روزه در رشته استقامت جاده و رده سنی بزرگسالان حامد برات پور از بجنورد به مقام قهرمانی رسید و مهران محمدی از شیروان و جمال حریری از بجنورد دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رده نوجوانان و رشته استقامت جاده، امیرحسین کوهستانی از بجنورد بر سکوی نخست ایستاد و محمدجواد مهریزی و حمیدرضا فرهادی هر دو از جاجرم دوم و سوم شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه ادامه داد: در رشته کوهستان بزرگسال احمد پارسا، حمید زیبایی و عبدالله صالح‌آبادی هر سه از جاجرم در سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی بیان داشت: در همین رشته و رده سنی جوانان هادی ابراهیم بانو از گرمه اول شد و جواد حافظی از گرمه و میلاد غلامی از جاجرم دوم و سوم شدند.

هادی باقری گفت: در رشته کوهستان نوجوانان نیز علی ‌اکبری، علیرضا باقری و جواد قزلی هر سه از گرمه اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات جهت کسب سهمیه در تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد افزود: رکاب‌زنان در رشته کورس مسیر 7 کیلومتری از محل دوراهی هفت پل تا اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه و مسیر 40 کیلومتری از دوراهی شورک تا گرمه را پیمودند و در رشته کوهستان نیز مسیر 10 کیلومتری سالن خلیج‌فارس ایور تا فرمانداری گرمه طی شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک